جدید

اتصالات برند Mega(Italy)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. اتصالات کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS) و فشار قوی
  6. chevron_right
  7. اتصالات بر اساس برند
  8. chevron_right
  9. Mega(Italy)
  10. chevron_right
  11. اتصالات برند Mega(Italy)

اتصالات برند Mega(Italy)

اتصالات برند Mega(Italy)

این شرکت تولید کننده اتصالات آهنگری و اجزای ویژه سیستم های مهندسی در مواد آهنی و غیر آهنی در سال 1962 تاسیس شد و ساختار فعلی خود را در سال 1983 بر عهده گرفت. در سال 1988 مدیریت سیستم مدیریت کیفیت را با هدف اصلی اخذ گواهینامه ISO 9001 پیاده سازی کرد. و با هدف حفظ انطباق با ویرایش های بعدی استاندارد. در سال 1990 سیستم مدیریت کیفیت شرکت مطابق با الزامات ISO 9001 توسط مقامات Det Norske Veritas تایید شد. در سال 2009 M.E.G.A. S.p.A اعتبارنامه ASME را برای سازماندهی مواد طبق کد دیگ بخار و مخزن تحت فشار ASME، بخش III، زیربخش NCA 3800 اعطا کرده است.

M.E.G.A. S.p.A همیشه به دلیل قابلیت‌های چندتکنولوژیکی و تولید با کارایی بالا برجسته بوده و به طور کارآمد و انعطاف‌پذیر کل چرخه تولید هر اتصالات را انجام می‌دهد، از جعل تا مرحله آزمایش نهایی و هر گونه گواهی‌نامه مربوطه.

STANDARD FITTINGS و UNIONS محصولاتی با کیفیت بالا هستند که می توانند هم به صورت رزوه ای (طبق ASME B1.20.1) و هم با جوش سوکتی و همچنین SWAGE NIPPLES که در همه انواع استاندارد موجود هستند: رزوه ای، BW، با انتهای ساده، غیرعادی عرضه شوند.

این خانواده از محصولات استاندارد در فولاد کربن، فولاد ضد زنگ، فولاد ضد زنگ دوبلکس و سوپردوپلکس، آلیاژهای نیکل، آلیاژهای مس، تیتانیوم و غیره موجود است. این ماده می تواند دارای گواهینامه NSF 61، NACE، PED و Norsok باشد.

اتصالات ویژه تمام اتصالاتی هستند که بر اساس نیازهای خاص مشتری تولید می شوند. برای هر درخواستی می توانید با بخش مهندسی ما تماس بگیرید. ما می توانیم به شما در طراحی و ساخت اتصالات متناسب با نیاز شما کمک کنیم.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست