جدید

لوله با استاندارد ASTM GRP9

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. با گریدهای استاندارد ASTM
  8. chevron_right
  9. GRP9
  10. chevron_right
  11. لوله با استاندارد ASTM GRP9

لوله با استاندارد ASTM GRP9

لوله با استاندارد ASTM GRP9

پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه (GRP) یک ماده کامپوزیتی است که از یک ماتریس پلیمری و الیاف شیشه تشکیل شده است. ماتریس پلیمری معمولاً یک رزین ترموست اپوکسی، وینیل استر یا پلی استر است. رزین مقاومت محیطی و شیمیایی را برای محصول به ارمغان می آورد، اتصال دهنده الیاف در لمینت ساختاری است و شکل یک قطعه GRP را مشخص می کند. الیاف شیشه به کامپوزیت استحکام می بخشد. آنها ممکن است به طور تصادفی مرتب شوند یا به راحتی جهت دهی شوند. رایج ترین نوع الیاف شیشه ای که برای GRP استفاده می شود E-glass است که شیشه آلومینو بوروسیلیکات است. E-CR-glass (مقاومت الکتریکی/شیمیایی) نیز معمولاً در کاربردهایی استفاده می‌شود که به حفاظت بالایی در برابر خوردگی اسیدی نیاز دارند.

GRP ویژگی های مفید بسیاری دارد. دارای وزن کم با استحکام مکانیکی بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و خوردگی (به لطف خواص غیر رسانایی آن و همچنین خوردگی الکترولیتی)، اشعه ماوراء بنفش و پایداری دما و سازگاری با محیط زیست است. GRP ضد آب است و آن را برای همه کاربردهای خارج از منزل ایده آل می کند. با استفاده از رزین های غیر قابل اشتعال می توان آن را به گونه ای سفارشی کرد که ضد حریق باشد. GRP یک ماده بسیار بادوام با طول عمر بسیار طولانی است که برای طیف وسیعی از کاربردها در صنایع مختلف مناسب است.

کلید ترکیب آلیاژ کروم مولی P9 افزودن کروم و مولیبدن است. کروم یا کروم استحکام در دمای بالا را بهبود می بخشد، مقاومت در برابر اکسیداسیون را افزایش می دهد و کشش، تسلیم و سختی را در دمای اتاق افزایش می دهد. مولیبدن استحکام، حد الاستیک، مقاومت در برابر سایش، کیفیت ضربه و سختی را افزایش می دهد. مقاومت در برابر نرم شدن را افزایش می دهد، رشد دانه را مهار می کند و فولاد کروم را کمتر مستعد شکنندگی می کند. مولی همچنین موثرترین افزودنی برای افزایش مقاومت در برابر خزش در دمای بالا یا مقاومت در برابر خزش است. همچنین مقاومت در برابر خوردگی فولاد را افزایش می دهد و از ایجاد حفره جلوگیری می کند.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست