جدید

لوله سبز چابهار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله ها و اتصالات پلی پروپیلن
  8. chevron_right
  9. لوله سبز چابهار

درباره لوله سبز چابهار

لوله سبز چابهار

شرکت لوله سبز چابهار با عنایت و توجه ایزد منان توانسته است بیش از دو دهه تجربه در زمینه فرآیندهای پلیمری با ماشین آلات مدرن تولید لوله و اتصالات و همچنین با استفاده از آزمایشگاه های مجهز و پرسنل مجرب و با کیفیت داشته باشد. محصولات با مکانیسم تا در سطح استانداردهای تولید بین المللی و با توجه به سطح کیفی بالای آن در اسرع وقت در بازارهای داخلی و خارجی ظاهر شود.

همچنین این شرکت موفق به اختراع و تولید نسل جدید اتصالات جوشی PERT برای لوله های پنج لایه PERT-AL-PERT با برند Kieripipe شده و بدین ترتیب نظریه دیگری از نبوغ و خلاقیت ایرانی در بازار رقابتی جهانی مطرح شد.

گفتنی است این محصول عالی و معتبر که کاملا علمی و صنعتی می باشد در مدت کوتاهی موفق به تایید سازمان تحقیقات علمی و صنعتی ایران و گواهینامه های استاندارد اجباری، گواهینامه فنی پژوهشگاه ساختمان و مسکن گردید. مرکز، گواهی بهداشت و گواهینامه FOOD GRADE و ISO9001. بدست آورد.

در سال 1371 هجری شمسی برابر با 1371 خورشیدی، طرح و ایده اولیه تأسیس کارخانه تولیدی و تجاری به نام شرکت لوله سبز چابهار تأسیس شد. در سال های اولیه تولید این محصول، تمامی لوله ها و اتصالات مورد استفاده در ساختمان ها در کشور فلزی بود که با گذشت زمان و اثبات کارایی این نوع محصولات، تقریباً همه اعم از بخش های صنعتی و مسکونی. ، اداری، تجاری و. .. به مصرف کننده این نوع محصولات تبدیل شده و آنها را از عواقب آفاتی مانند پوسیدگی، ترکیدگی و همچنین هزینه های گزاف تعمیر و بازسازی رها کرده است. خدمات موثری برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی بوده و از نظر سطح کیفی به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی در دنیا خواهد بود.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست