جدید

لوله با استاندارد ASTM PSL1

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. با گریدهای استاندارد ASTM
  8. chevron_right
  9. PSL1
  10. chevron_right
  11. لوله با استاندارد ASTM PSL1

لوله با استاندارد ASTM PSL1

لوله با استاندارد ASTM PSL1

PSL-1 و PSL-2 استانداردهایی هستند که برای کمک به الزامات سخت‌گیرانه‌تر برای هر درجه وضع شده‌اند. این دو مشخصات اساسی تا حدی به عنوان سطوح مختلف الزامات فیزیکی و فنی شناخته می شوند.

PSL-1 یک کیفیت استاندارد ضعیف برای لوله خط است، در حالی که PSL-2 شامل الزامات آزمایش اضافی، فیزیکی شیمیایی سخت‌تر، به همراه محدودیت‌های سقف متفاوت خواص مکانیکی، و نیاز به شرایط تست ضربه Charpy است.

علاوه بر این، الزامات آزمایش اضافی تحت PSL-2 شامل آزمایش CVN، بازرسی غیر مخرب محصولات بدون درز، گواهینامه SR15 و قابلیت ردیابی اجباری در کل فرآیند تولید است. اکثر خطوط FERC، DOT، یا FEMSA به PSL-2 نیاز دارند، به این معنی که این نوع الزامات هنگام تامین لوله برای خطوط لوله که توسط هر یک از این نهادهای حاکم تنظیم می شوند، ضروری هستند.

PSL نام کوتاه سطح استاندارد محصول است. سطح استاندارد محصول خط لوله دارای PSL1 و PSL2 است، همچنین می توان گفت استاندارد کیفیت به PSL1 و PSL2 تقسیم می شود. PSL2 بالاتر از PSL1 است، نه تنها استاندارد بازرسی متفاوت است، بلکه خواص شیمیایی، استانداردهای مقاومت مکانیکی نیز متفاوت است. بنابراین هنگام سفارش برای لوله خط API 5L، باید به وضوح برای اندازه، نمرات این مشخصات کلی، همچنین باید سطح استاندارد تولید، PSL1 یا PSL2 را مشخص کنید.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست