جدید

انواع لوله ها و اتصالات پلی پروپیلن

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله ها و اتصالات پلی پروپیلن
  8. chevron_right
  9. انواع لوله ها و اتصالات پلی پروپیلن

پلی پروپیلن (PP)

پلی پروپیلن (PP)

پلی پروپیلن (PP) یک ترموپلاستیک نیمه کریستالی شبیه HDPE است، اما با سفتی، استحکام و سختی بالاتر. همچنین با مقاومت شیمیایی بسیار خوب مشخص می شود. پلی پروپیلن را می توان تا دمای 95 درجه سانتی گراد استفاده کرد. با این حال، PP زیر نقطه انجماد به ضربه بسیار حساس است (از استفاده در دمای زیر – 5 درجه سانتیگراد باید اجتناب شود).

PP ماده ایده آلی برای استفاده در کارخانه های ترشی، صنایع شیمیایی و همچنین برای فاضلاب های بسیار تهاجمی است، زیرا مواد شیمیایی در دماهای بالا در این مناطق استفاده می شود. طیف محصولات AGRU شامل انواع مختلف پلیمر PP می باشد:

• هموپلیمر PP (PPH)، که منحصراً از مولکول های پروپیلن ساخته شده است.
• کوپلیمرهای تصادفی PP (PPR)، پلی پروپیلنی که در آن مونومرهای اتیلن توزیع شده از نظر آماری در زنجیره مولکولی ادغام می شوند.
• کوپلیمر PP (PPC)، یک کوپلیمر بلوکی پلی پروپیلن که در آن مونومرهای اتیلن به شکل بلوک در زنجیره مولکولی ادغام می شوند.

هر سه نوع پروپیلن از نظر حرارتی بسیار پایدار هستند، کاملاً سازگار هستند و می‌توانند به راحتی در تمام فرآیندهای جوشکاری استاندارد مطابق DVS 2207 ادغام شوند. محصولات نیمه‌تمام ساخته شده از پلی‌پروپیلن خاکستری در برابر اشعه ماوراء بنفش تثبیت نمی‌شوند و بنابراین باید بر اساس آن محافظت شوند.

پلی پروپیلن کم اشتعال (PPs)

پلی پروپیلن کم اشتعال (PPs) یک هموپلیمر PP است که مجهز به ضد شعله است. در نتیجه، PP را می توان به عنوان ماده ای با مقاومت در برابر شعله بالاتر بر اساس DIN 4102 و UL94 طبقه بندی کرد. پلی پروپیلن کم اشتعال و رسانای الکتریکی (PPs-el ESD) از کوپلیمر PP ساخته شده است و دارای خواص ضد شعله و رسانایی الکتریکی / ضد الکتریسیته ساکن است. مقاومت سطح ≤106 اهم است، به این معنی که از شارژ الکترواستاتیکی جلوگیری می شود. محصولات AGRU ساخته شده از پلی پروپیلن طبیعی و سفید (ساخته شده از PPH) طیف گسترده ای از محصولات PP ما را تکمیل می کند.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست