جدید

لوله پلی ران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن (فاضلابی، آبیاری، آبرسانی و کاروگیت)
  8. chevron_right
  9. لوله پلی ران

لوله پلی ران

لوله پلی ران

پلی رن در سال 1352 با هدف ایجاد تحول در صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری و گسترش آن در بخش های کشاورزی و ساختمانی کشور تاسیس شد. امروزه پلی ران پس از گذشت حدود 50 سال همواره با چهار واحد تولیدی پیشرفته در منطقه جاجرود تهران به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری در کشور و به عنوان تولید کننده پیشرو و مبتکر در کشاورزی و ساختمانی این افتخار را داشته است. حضور پررنگ در تمامی پروژه های بزرگ ملی کشور و با تعهد به کیفیت و نوآوری و با تکیه بر سابقه درخشان خود در این عرصه نامی مطمئن باشد.
این مجموعه با تکیه بر دانش و تجربه بالای متخصصان داخلی و استفاده از تجهیزات و فناوری های روز دنیا همواره نقش مهمی در عرصه تولید ملی داشته و با این حمایت محصولات قابل عرضه و رقابتی را ارائه کرده است. بهترین در دنیا. این محصولات در کشورهای اروپایی از جمله آلمان و کشورهای همسایه مورد استفاده قرار گرفته است.
پلی ران در زمینه آبیاری و کشاورزی روش هایی را با هدف مشارکت فعال در مقابله با بحران کم آبی با استراتژی مدیریت مصرف، صرفه جویی سیستماتیک، افزایش راندمان آبیاری و همچنین تلاش برای دور نگه داشتن منابع آبی از آلودگی و تخریب ارائه می دهد. , سیستم ها، محصولات و راهکارهای مدرن آبیاری قطره ای بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا.

توجه همیشگی به ارتقای کیفیت محصولات، نوآوری در رفع نیازهای مشتریان و توسعه مستمر امکانات تولید در کنار استفاده از بهترین مواد اولیه و جدیدترین فناوری ها، پلی رون را به تولید کننده پیشرو لوله و اتصالات پلیمری در ایران تبدیل کرده است. . نیم قرن تجربه در تولید محصولات با خدمات فنی و مهندسی منحصر به فرد و گسترده در زمینه مشاوره، طراحی، برآورد و نظارت بر پلی رن ها به انتخاب اول بزرگترین پروژه های عمرانی و کشاورزی کشور تبدیل شده است.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست