جدید

انواع لوله ها و اتصالات چدنی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله ها و اتصالات چدنی
  8. chevron_right
  9. انواع لوله ها و اتصالات چدنی

اتصالات لوله چدنی مخصوص لوله های خاکی طراحی شده است. این اتصالات لوله عمدتاً در ساخت و ساز ساختمان برای زهکشی های بهداشتی و طوفان، فاضلاب و لوله کشی هوا استفاده می شود.

چرا اتصالات لوله چدنی؟

 انواع لوله ها و اتصالات چدنی

هنگام انتخاب اتصالات لوله برای زهکشی یا سیستم فاضلاب، خریداران بیشتر موادی را ترجیح می دهند که در برابر سایش مقاوم باشند. اتصالات لوله چدنی در برابر سایش ناشی از شن و ماسه، شن، تخلیه ماشین ظرفشویی، پسماندهای دفع زباله و زباله بسیار مقاوم هستند که به صورت معلق در امتداد قسمت پایینی فاضلاب یا زهکشی حمل می شوند. این امر باعث می شود که چدن مورد توجه خریداران برای اتصالات لوله باشد.
ویژگی های مهم:
اتصالات لوله های خاکی چدنی به عنوان Hub و Spigot و No Hub یا Hubless طبقه بندی می شوند. اتصالات کوپلینگ توپی شامل یک آستین فولادی آجدار است که با استفاده از گیره های نوار فولادی در دو طرف که با یک واشر لاستیکی پوشانده شده است، سفت شده و در موقعیت خود قرار می گیرد. کوپلینگ های چدنی برای اتصال لوله به لوله و همچنین لوله به اتصالات طراحی شده اند.
لوله های ساخته شده از چدن بدون توپی هرگز رزوه یا جوش داده نمی شوند. این لوله ها به وسیله کوپلینگ های بدون هاب به هم متصل می شوند.
اتصالات لوله هاب و اسپیگوت در دو دسته ضخامت وجود دارد: سرویس (SV) و فوق سنگین (XH).
اتصالات لوله چدنی بدون هاب معمولاً بدون هاب، مطابق با ASTM A 888 یا CISP 301 ساخته می‌شوند و در اندازه‌های 1½ تا 15 اینچ موجود هستند.
از کوپلینگ های چدن بدون هابلس برای اتصال اتصالات مانند الیاف، ویس و سه راهی با لوله استفاده می شود.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست