جدید

انواع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن (فاضلابی، آبیاری، آبرسانی و کاروگیت)
  8. chevron_right
  9. انواع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن

انواع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن (فاضلابی، آبیاری، آبرسانی و کاروگیت)

 انواع لوله ها و اتصالات پلی اتیلن

نام شیمیایی پلی اتیلن پلی اتیلن است که به سادگی به عنوان پلاستیک شناخته می شود. کیسه های پلاستیکی و پوشش های پلاستیکی مورد استفاده در زندگی روزمره ما پلی اتیلن هستند. البته، این تنها ابتدایی ترین توضیح است، زیرا مواد پلی اتیلن دارای استحکام بالا، مقاومت در برابر دمای بالا، مقاومت در برابر خوردگی، غیر سمی، سایش و سایر ویژگی ها هستند.

لوله پلی اتیلن پلی اتیلن به انواع مختلفی تقسیم می شود که می توان آنها را به لوله های آبرسانی، لوله گاز، لوله معدنی، لوله فاضلاب و لوله رزوه کش لوله غیر حفاری تقسیم کرد. با توجه به مواد خام می توان به HDPE، LDPE، LLDPE تقسیم کرد. موارد زیر بر روی کاربردهای مختلف لوله پلی اتیلن تمرکز دارد.

لوله تامین آب پلی اتیلن محصول جایگزین لوله فولادی سنتی و لوله آب آشامیدنی پلی وینیل کلراید می باشد. لوله دارای دیواره داخلی صاف، مقاومت در برابر اصطکاک کم، مقاومت خوب در دمای پایین، مقاومت در برابر خوردگی، ایمنی و سلامت، انعطاف پذیری خوب و سایر ویژگی های عالی است. علاوه بر این، محصول سبک وزن، آسان برای نصب، رسیدگی، اتصال، ساخت و ساز راحت و قابل اعتماد، عمر طولانی بیش از 50 سال است. این عمدتا در دمای بیش از 40 درجه، حمل و نقل عمومی آب و حمل و نقل آب آشامیدنی استفاده می شود، عمدتا در تامین آب مدفون شهری، تامین آب ساختمانی، آبیاری زمین های کشاورزی، محله های مسکونی، سیستم های تامین آب دفن شده گیاهی استفاده می شود.

لوله های استخراج پلی اتیلن باید فشار خاصی را تحمل کنند. معمولا از رزین HDPE با وزن مولکولی بالا و خواص مکانیکی خوب استفاده می شود. مقاومت در برابر سایش آن از بسیاری از مواد فلزی (فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ، برنز و غیره) در شرایط خوردگی قوی و سایش بالا بیشتر است.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست