جدید

اتصالات بر اساس برند 3000#

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. اتصالات کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS) و فشار قوی
  6. chevron_right
  7. اتصالات بر اساس برند
  8. chevron_right
  9. 3000#
  10. chevron_right
  11. اتصالات بر اساس برند 3000#

استیل کلاس 3000

 اتصالات بر اساس برند 3000#

اتصالات فشار قوی ساکت ولد کلاس 3000 دسته ای از انواع اتصالات بسیار مهم و کاربردی فشار قوی در صنعت تاسیسات و لوله کشی هستند. به طور کلی اتصالات در لوله کشی به منظور هرگونه تغییر در جهت جریان سیالات و لوله، ایجاد انشعاب در لوله اصلی برای فراهم کردن مسیر های بیشتر برای عبور سیال، بستن یکی از شاخه های لوله و از این قبیل اقدامات تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

بسته به درجه و استاندارد استفاده شده در این اتصالات و با توجه به نوع اتصالات و عملکرد آنها، قیمت این نوع اتصال می تواند متفاوت باشد. هر چه کیفیت این نوع اتصال بالاتر باشد و برندهای معتبرتری تولید شوند، قیمت بالاتری نیز می تواند داشته باشد. اتصالات فولادی مقاومت بالایی در برابر ضربه های مکانیکی و سایش دارند و نوع فولادی ضد زنگ آنها با محتوای کربن بالا در برابر خوردگی اکسیداتیو مقاوم است. این نوع اتصال توسط مراکز مهم و معتبر با قیمت و گارانتی مناسب ارائه می شود.

ما خواسته ها و نیازهای مختلف را برای شرکت ها و مشتریان مختلف با رضایت کامل مشتری برآورده کرده ایم. ما بر مفاهیم توسعه پایدار و بلندمدت تمرکز می کنیم.

ما مشتاقانه منتظر استقبال شما به خانواده رو به رشد مشتریان راضی هستیم.

ما با بالاترین کیفیت محصولات نهایی را به مشتریان خود ارائه می کنیم و در عین حال تلاش می کنیم تا مشتریان خود را راضی کنیم.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست