جدید

شیر آلات بر اساس آلیاژ F22

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. شیر آلات
  4. chevron_right
  5. شیر آلات بر اساس آلیاژ
  6. chevron_right
  7. F22
  8. chevron_right
  9. شیر آلات بر اساس آلیاژ F22

شیر آلات بر اساس آلیاژ F22

شیر آلات بر اساس آلیاژ F22

در واحد تولیدی، ساخت شیرآلات فولاد آلیاژی F22 فورج شده با استفاده از کیفیت برتر آلیاژ انجام می شود. آلیاژی که برای ساخت شیرهای فولادی استفاده می شود فقط برای بررسی کیفیت محصول به طور کامل بررسی می شود. این به کیفیت محصول برتری می بخشد و بنابراین می توان آن را به راحتی در برنامه های سخت استفاده کرد. توسعه محصول با در نظر گرفتن استانداردهای کیفیت مواد اولیه و طبق دستورالعمل های تولید انجام می شود. در زمان تولید محصول، شیرآلات فولادی استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات مدرن با راهنمایی کارشناسان حرفه ای بسیار سودمند بوده است.

با انگیزه اصلی تامین کیفیت بسیار خوب شیرآلات فولاد آلیاژی F22 فورج شده، اساساً آزمایش مواد انجام می شود. تست های انجام شده مانند تست شناسایی مواد مثبت، تست خوردگی بین دانه ای، تست سختی، تست مقاومت حفره ای، تست شیمیایی و تست مکانیکی و غیره می باشد.

شیر آلیاژی F22 فولاد آلیاژی دارای خواص بسیاری است. برخی از خواصی که شیرها با وجود محتوای کربن و کروم دارند، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر خوردگی شکاف و مقاومت در برابر خوردگی حفره ای است. این روشی است که از شیرآلات در صنایع استفاده می شود. علاوه بر این، چندین ویژگی دیگر وجود دارد که به دلیل سایر عناصر آلیاژی در شیرها به ارث می رسد. برخی از خواصی که در شیرها وجود دارد عبارتند از شکل پذیری زیاد، دوام، جوش پذیری، استحکام کششی بالا، پایداری در دمای بالا و چقرمگی.

هدف اصلی ما “رضایت مشتری” است و ما توانایی ها و منابع خود را برای دستیابی به آن هم افزایی می کنیم. با بهبود مستمر کیفیت، محصولات قیمت مناسب و خدمات خود، تلاش می کنیم برای مشتری خود ارزش ایجاد کنیم.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست