جدید

شیر آلات سیم (Cim) ایتالیا

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. شیرآلات
  6. chevron_right
  7. انواع شیرآلات برنجی در مدلهای مختلف با برندهای
  8. chevron_right
  9. Cim(ایتالیا)
  10. chevron_right
  11. شیر آلات سیم (Cim) ایتالیا

مشخصات شیر آلات سیم ایتالیا چیست؟

شیر آلات سیم ایتالیا

شیر آلات سیم ایتالیا Cimberio Valve Technological Solutions ، دارای بیش از 48 نوع محصول از نوع برنجی ، برنزی ، تفلون مایع ، ایرونت ، شیرهای بالانس و حیاطی دسته گازی ، شیرهای فشار شکن و همچنین سختی گیرهای مغناطیسی و انواع لوازم آتش نشانی و… می باشد . سیم ایتالیا ، بهترین شیرآلات صنعتی ، نیمه صنعتی و ساختمانی تاسیساتی را برای لوازم و تجهیزات موتورخانه را تولید می نماید.

شرکت GIACOMO CIMBERIO در سال ۱۹۵۷ تاسیس گردید. شرکت سیم ایتالیا با آغاز کار خود در زمینه تولید شیرآلات صنعتی و ساختمانی ، با موفقیت های شگفت پاسخگوی بازارهای بین المللی بوده است، و به عنوان تولید کننده محصولاتی با کیفیت بالا شناخته شده است. در حقیقت نام CIM معادل و هم معنای کیفیت ممتاز و قیمت مناسب است.

از سال 1957، شرکت Cimberio طیف گسترده ای از شیرهای توپی، دروازه ای، صنعتی و تخصصی را برای بسیاری از مصارف مختلف از لوله کشی تجاری و مسکونی گرفته تا سیستم های کشاورزی، آبرسانی و سایر کاربردهای صنعتی توسعه و معرفی کرده است. نام Cimberio در سراسر جهان با محصولات رقابتی با کیفیت بالا مترادف شده است و در حال حاضر در بیش از 54 کشور در سراسر جهان فروخته و نصب می شود.

تمام شیرآلات Cimberio در یکی از پیشرفته ترین تجهیزات ایتالیایی با استفاده از به روزترین روش های خودکار برای تولید، مونتاژ، آزمایش و بسته بندی تولید می شوند. هر شیر 100% در طول فرآیند ساخت و مونتاژ تست شده و از حداکثر عملکرد و بالاترین استانداردهای کیفیت مطابق با ISO 9001 اطمینان حاصل می کند.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست