جدید

لوله نوع SMLS:(XS – SCH80 – SCH40)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. بر اساس نوع
  8. chevron_right
  9. SMLS:(XS - SCH80 - SCH40)
  10. chevron_right
  11. لوله نوع SMLS:(XS – SCH80 – SCH40)

لوله نوع SMLS:(XS – SCH80 – SCH40)

لوله نوع SMLS:(XS - SCH80 - SCH40)

قطر بیرونی لوله 80 و لوله 40 یکسان است، لوله 80 دیواره های ضخیم تری دارد. این استاندارد لوله اندازه گیری از نیاز به داشتن یک سیستم جهانی برای ارجاع به PVC ناشی شده است. از آنجایی که ضخامت های مختلف دیوار در موقعیت های مختلف مفید است، ASTM (انجمن آمریکایی برای آزمایش و مواد) سیستم برنامه زمانی 40 و 80 را برای طبقه بندی دو نوع رایج ارائه کرد.

ما در پاراکس بیش از هر چیز به وفاداری و صداقت اهمیت می دهیم. و ما در هر مرحله از پیشرفت خود از این ارزش ها حمایت و پیروی می کنیم. ما با همکاری کارکنان خود، داخلی و خارجی، برای تعیین اهداف چالش برانگیز و دستیابی به آنها به موقع کار می کنیم.
ما هر از چندگاهی به همه کارکنان خود در فناوری‌های جدید و آینده آموزش می‌دهیم تا آنها را توانمند کنیم و به آنها کمک کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشند تا به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند.

ما هنجارهای کیفیت سختگیرانه و اجباری را تنظیم کرده ایم که مطابق با آنها از طریق بررسی های کلی و ارزیابی های شخصی و بازرسی های خارجی بررسی می شود. این مراحل تضمین می‌کند که ما اقلامی را تولید و عرضه می‌کنیم که با کیفیت عالی و متناسب با اقدامات مهم تجاری و اداری در کشورهایی که در آن کار می‌کنیم، باشد.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست