جدید

لوله با استاندارد ASTM P11

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. با گریدهای استاندارد ASTM
  8. chevron_right
  9. P11
  10. chevron_right
  11. لوله با استاندارد ASTM P11

لوله با استاندارد ASTM P11

لوله با استاندارد ASTM P11

خواص لوله های درجه P11:
لوله فولادی آلیاژی P11 دارای خواص مکانیکی مانند استحکام کششی، کشیدگی و استحکام تسلیم است. اینها لوله های فولادی آلیاژی هستند که با حداقل ضخامت دیواره مخصوص کاربردهای در دمای بالا ساخته می شوند. خواصی مانند استحکام کششی، تسلیم و سختی را می توان با افزودن محتوای کروم افزایش داد همچنین این افزودن آن را با سرویس در محدوده دمایی بالا سازگار می کند. این گرید معمولاً به عنوان لوله های فولادی فشار قوی شناخته می شود.

لوله های فولادی آلیاژی P11

تضمین کیفیت:
سیستم کیفیت به نظارت و تنظیم مواد برای اطمینان از دقت ابعادی کالای نهایی کمک می کند. گواهی های آزمایش و مدارک مربوط به محصول شامل فاکتور محصول، گزارش تست مواد اولیه، گزارش تست آزمایشگاهی و سایر موارد به صورت جداگانه برای هر محموله به هر مشتری تحویل داده می شود.
موارد استفاده از لوله های فولادی آلیاژی P11:
انواع طراحی محصول به منظور ارائه محصولات با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می شود. قیمت گذاری محصول بر اساس مشخصات درجه خواص و تغییرات پردازش انجام می شود. تمامی گواهی های تست و مدارک لازم به همراه محصول بسته بندی می شود.
تست مواد:
قبل از ارسال لوله فولادی آلیاژی P11 به مشتریان، اطمینان حاصل می کنیم که تمام مدارک لازم به همراه آن وجود دارد. ما تمام تست‌های لازم را روی محصولات اعمال می‌کنیم، مانند تست سختی، تست مکانیکی، تست آنالیز شیمیایی، تست شناسایی مثبت مواد، تست‌های مسطح، تست ماکرو و میکرو و بسیاری موارد دیگر. اطلاعات مربوط به محصول در مورد اطلاعات شغلی مانند اندازه، تعداد قطعه، کد دسته ای، مواد، علامت تجاری و بسیاری موارد دیگر درج می شود.
بسته به ابعاد محصول بسته بندی به صورت جداگانه با دست انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که محصول در آخرین مرحله تولید به هیچ نوع آسیبی نمی رسد.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست