جدید

لوله های درزدار، مانیسمان و گالوانیزه

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله های سیاره درزدار، مانیسمان و گالوانیزه
  8. chevron_right
  9. لوله های درزدار، مانیسمان و گالوانیزه

انواع لوله های سیاره درزدار، مانیسمان و گالوانیزه

لوله های سیاره درزدار، مانیسمان و گالوانیزه

لوله گالوانیزه مانیسمان یکی از لوله های رایج در بازار آهن است که توسط هلدینگ آهن پاسارگاد تولید و عرضه می شود. لوله های گالوانیزه همانطور که در چندین مقاله به آن پرداختیم، نوعی لوله فولادی هستند که به روش های مختلفی با روی پوشش داده می شوند تا در برابر خوردگی مقاومت کنند. دو روش متداول برای این عمل وجود دارد که به نام های گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد یا الکترو گالوانیزه شناخته می شود.

لوله های فولادی لوله های توخالی بلندی هستند که عمدتاً برای انتقال محصولات از مکانی به مکان دیگر استفاده می شوند. آنها با دو روش تولید جداگانه ساخته می شوند که منجر به ساخت لوله های جوشی یا بدون درز یا لوله های بدون درز می شود. در هر دو روش ساخت، ابتدا فولاد خام به عنوان کار شروع (شمش گرم یا میله تخت) کار می شود. سپس با کشیدن یک شمش فولادی داغ به داخل لوله بدون درز یا فشار دادن لبه‌های یک نوار فولادی صاف به هم و مهر و موم کردن آن‌ها با جوشکاری به لوله تبدیل می‌شود.

لوله های درزدار و مانیسمان باید با استانداردهای متریال و فشاری مطابقت داشته باشند

استانداردهای مختلف آلیاژ ابعاد مورد نیاز و تست های کنترل کیفیت مورد نیاز برای لوله های درزدار و مانیسمان را برای تحمل فشار و دمای خاص هر پروژه تعریف می کنند. به عنوان مثال، استاندارد ASTM A269 استاندارد فولاد ضد زنگ و لوله های فولادی ضد زنگ Manismann برای خدمات معمولی است. این استاندارد مستلزم انطباق با ترکیب شیمیایی و الزامات سختگیری برای کلاس های مختلف کاربرد لوله است. ASTM A269 همچنین به آزمایش الکتریکی غیر مخرب یا آزمایش فشار هیدرواستاتیک برای لوله های درزدار داده شده و مانیسمان نیاز دارد. این استاندارد شامل محدودیت های تنش کششی برای لوله های با قطر و ضخامت های مختلف می باشد. استانداردهای ASTM دیگری مانند ASTM A53 وجود دارد که می تواند برای لوله های بدون درز و بدون درز اعمال شود. بنابراین هر استانداردی الزامات خاص خود را دارد.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست