جدید

شیر آلات بر اساس آلیاژ CF8M

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. شیر آلات
  4. chevron_right
  5. شیر آلات بر اساس آلیاژ
  6. chevron_right
  7. CF8M
  8. chevron_right
  9. شیر آلات بر اساس آلیاژ CF8M

شیر آلات بر اساس آلیاژ CF8M

شیر آلات بر اساس آلیاژ CF8M

یک شیر توپی CF8M برای استفاده به عنوان مکانیزم کنترل در سیستم های جریان مایع و گاز طراحی شده است. از آلیاژی از فلزات ساخته شده است که با حروف در نام آن نشان داده شده است. “C” برای “مقاومت در برابر خوردگی” است در حالی که “F” نشان دهنده ترکیبی از آهن، نیکل و کروم در درصدهای مختلف است. عدد “8” نشان دهنده محتوای کربن در آلیاژ و “M” مخفف مولیبدن است.

از ترکیب این فلزات یک شیر توپی CF8M از جنس استنلس استیل به دست می‌آید که به نام شیر توپی 316 نیز شناخته می‌شود. هر جزء آلیاژی دارای ویژگی های متفاوتی است اما به طور کلی، این نوع شیر دارای استحکام کششی بالایی است و بسیار بادوام است. پس از آن، می تواند عملیات فشار بالا و مایعات با دمای بالا را با حداکثر کارایی انجام دهد.

افزودن مولیبدن به آلیاژ آن را در برابر خوردگی اسیدها، هالیدها و کلریدها مانند آنچه در آب دریا یافت می شود، بسیار مقاوم می کند. در نتیجه، یک شیر توپی CF8M در مدیریت جریان مواد خورنده بسیار خوب عمل می کند. به دلیل همین ویژگی است که از آن به عنوان شیر توپی فولادی ضد زنگ دریایی نیز یاد می شود.

شرکت ما به سمت رضایت مشتریان گرایش دارد. به این ترتیب دریچه های خود را با نیازهای شما تطبیق می دهد و آنها را در مهلت های تعیین شده تحویل می دهد. کادر فنی و انسانی با صلاحیت بالا هر روز در تلاش است تا بدیع ترین راه حل ها را به شما ارائه دهد و تعهد را با مشتریان تقویت کند.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست