جدید

شیرآلات امین شیر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. شیرآلات
  6. chevron_right
  7. انواع شیرآلات برنجی در مدلهای مختلف با برندهای
  8. chevron_right
  9. امین شیر
  10. chevron_right
  11. شیرآلات امین شیر

شیرآلات امین شیر

شیرآلات امین شیر

برند امین شیر از سال ۱۳۳۱ فعالیت خود را در حوزه شیرهای وسایل گازسوز، تولید قطعه و پرس کاری آغاز کرد. این برند با تکیه بر تلاش و تجربه خود توانسته است تا کنون بیش از صد نفر را مشغول به کار نماید و چرخه اقتصادی کشور را بهبود بخشد.

برند امین شیر با این فعالیت گسترده توانسته است رونق و جهش تولید را تحقق بخشد. کلیه محصولات و شیرهای برند امین شیر دارای کیفیت بسیار بالا بوده و کارایی بسیار خوبی دارند. این شرکت انواع شیر گازهای توپی در ابعاد مختلف مانند ۲/۱، ۸/۳ و ۲اینچ و غیره را تولید می کند.

استانداردهای لازم را در تولید شیرهای گاز کاملا رعایت می نماید. برند امین شیر توانسته است استاندارد ۴۰۴۷ را برای محصولات و تولیدات خود از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران دریافت نماید.

آزمایشات و بررسی‌های این استاندارد، کیفیت و ایمنی تولیدات این برند را تضمین می کند، به همین دلیل محصولات این برند جزء بهترین و با کیفیت ترین شیر‌های وسایل گازسوز هستند که عمر مفید بالایی نیز دارند.

پس از پیشرفت چشمگیر در این حوزه در سال ۱۳۷۹ کارخانه‌ای به مساحت در رودهن ابتدای جاده دماوند خریداری شد و در سال ۱۳۸۳ امین شیر توانست به شخصیت حقوقی تغییر پیدا کند و تحت عنوان شرکت امین شیر (سهامی خاص) فعالیت خود را توسعه دهد.

تمامی موفقیت برند امین شیر حاصل بیش از ۶۰ سال تلاش بی وقفه، پشتکار و خود باوری است که توانسته است در شرایط مختلف اقتصادی، توانمندی خود را نشان دهد و استوار و سرافراز به فعالیت خود ادامه دهد.

این برند به خوبی توانسته است موجب خود کفایی کشور در تولید قطعات شیر وسایل گاز سوز شود و اشتغال زایی خوبی را برای جوانان کشور فراهم کند.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست