جدید

لوله نوع WLDD:(SAW – EFW – ERW – EBW)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. بر اساس نوع
  8. chevron_right
  9. WLDD:(SAW - EFW - ERW - EBW)
  10. chevron_right
  11. لوله نوع WLDD:(SAW – EFW – ERW – EBW)

لوله نوع WLDD:(SAW – EFW – ERW – EBW)

لوله نوع WLDD:(SAW - EFW - ERW - EBW)

تعریف ERW و SAW و EFW چیست؟

ERW، SAW و EFW فرآیندهای جوشکاری رایج هستند، آنها فرآیند و شرایط استفاده متفاوتی دارند. بیایید ببینیم تعریف ERW، SAW و EFW چیست؟

ERW-Electric Resistance Welded
برای لوله‌ها یا لوله‌هایی با سایز 4 اینچ (10.2 میلی‌متر) OD و پایین‌تر، نوار به مجموعه‌ای از رول‌های شکل‌دهنده وارد می‌شود که متشکل از غلتک‌های افقی و عمودی است که به‌تدریج از نوار صاف به لوله‌ای وارد می‌شود که سپس اجازه عبور داده می‌شود. الکترودهای جوشکاری الکترودها دیسک های مسی هستند که به ثانویه یک مجموعه ترانسفورماتور گردان متصل می شوند.

این به عنوان مقاومت الکتریکی جوش داده شده یا لوله / لوله ERW نامیده می شود. اگر این ERW بیشتر کشیده شود تا اندازه لوله ها یا لوله ها به دست آید، در شرایط سرد به عنوان جوش داده شده سرد یا CDW نامیده می شود.

SAW-Submerged Arc Welded
این فرآیند برای لوله های 24 اینچ تا 36 اینچ یعنی 610 میلی متر تا 914 میلی متر OD استفاده می شود. صفحه تخت ابتدا به شکل U و بعداً O فشرده می شود.

شکل O در یک جوشکار اتوماتیک قرار می گیرد و در داخل توسط یک کفشک مسی خنک شده با آب پشتیبان می شود. دو الکترود در مجاورت نزدیک و استفاده شده. الکترودها در تماس واقعی با لوله نیستند. جریان از روی الکترود از طریق یک شار دانه ای و از طریق شکاف در لوله به الکترود دوم منتقل می شود. دمای بالای قوس لبه‌های صفحه را گرم می‌کند، یک میله جوشی که درست روی درز قرار می‌گیرد، ذوب می‌شود و فلز در شیار رسوب می‌کند.

EFW-Electric Fusion Welding
EFW (جوشکاری فیوژن الکتریکی) به جوشکاری با پرتو الکترونی اشاره دارد، استفاده از حرکت با سرعت بالا از انرژی جنبشی ضربه مستقیم پرتو الکترونی تبدیل به گرم کردن قطعه کار می شود به طوری که قطعه کار از مذاب خارج می شود، تشکیل جوش.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست