جدید

فلنج بر اساس آلیاژ GS

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. فلنج ها و واشرها
  4. chevron_right
  5. GASKET بر اساس آلیاژ
  6. chevron_right
  7. فلنج بر اساس آلیاژ GS

فلنج بر اساس آلیاژ GS

فلنج بر اساس آلیاژ GS

پاراکس یک شرکت فولاد حرفه ای است که در هنان آنیانگ، واقع در مرکز چین تأسیس شده است، محصول ما تقریباً تمام صنایع را پوشش می دهد، از جمله انواع فولاد: فولاد بویلر، فولاد مخازن تحت فشار یکی از محصولات فولادی با ارزش افزوده اصلی است. از همان ابتدا، تعداد زیادی تن محصولات ورق فولادی و لوله فولادی را برای صدها پروژه مانند دیگ های فولادی، سیلندرهای گاز، مبدل های حرارتی، ژنراتورهای بخار تحویل داده است. از مشتریان مهم نیست که چه مخزن تحت فشار یا پروژه دیگ بخار دارید، همیشه محصول فولادی را عرضه می کند که می تواند نیاز منحصر به فرد شما را برآورده کند.

پس از تمام آن سال‌ها توسعه،پاراکس به یکی از تامین‌کننده‌های فولادی دیگ بخار و مخازن تحت فشار در چین تبدیل شده است، با توسعه تجهیزات مخازن تحت فشار، انواع مختلف فولاد و گریدهای فولادی در حال حاضر تولید می‌شوند.پاراکس یک شرکت ثبت شده ISO 9001 است، کارخانه های فولاد شریک ما دارای گواهینامه های دیگری برای گریدهای فولادی ASTM/ASME، DIN، JIS، GB هستند. محدوده محصولات ما شامل ورق فولادی، کویل فولادی، لوله فولادی، لوله های فولادی برای مقاصد فشاری و حرارتی است. ما می توانیم مواد فولادی زیر را تامین کنیم: فولاد کربن، فولاد کم آلیاژ با مقاومت بالا، فولاد آلیاژی و فولاد ضد زنگ.

-پاسخ سریع، کیفیت جامد، قیمت رقابتی، خدمات فنی حرفه ای، ما مطمئن می شویم که کاربران نهایی ما محصول فولادی با کیفیت بالا و بهترین طرح تحویل را دریافت می کنند و می توانند فولاد ما را مستقیماً در پروژه های شما استفاده کنند.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست