جدید

شیرآلات با آلیاژ GRADE:WCB

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. شیر آلات
  4. chevron_right
  5. شیر آلات بر اساس آلیاژ
  6. chevron_right
  7. GRADE:WCB
  8. chevron_right
  9. شیرآلات با آلیاژ GRADE:WCB

شیرآلات با آلیاژ GRADE:WCB

شیرآلات با آلیاژ GRADE:WCB

WCB با استاندارد A216 پوشانده شده است که ریخته گری فولاد کربنی را برای شیرها، اتصالات، فلنج ها و سایر قطعات برای دماهای بالا و کیفیت خدمات مورد نیاز برای مونتاژ با قطعات فولادی ریخته گری یا خام به روش همجوشی تایید می کند. فراهم کند. همه این درجات به معنای ریخته گری است. آنها از طریق یک فرآیند ریخته گری ساخته می شوند که فرآیند تولید را تشکیل می دهد که در آن یک ماده مایع در قالب ریخته می شود و در طول زمان سخت می شود.

WCB روی شیر نوشته شده است تا مواد بدنه شیر را نشان دهد و سایر قسمت های شیر ممکن است مواد دیگری باشد. WCB به درجه WCB در ASTM A216 اشاره دارد که یک ریخته گری فولاد کربنی قابل جوش W است که نشان می دهد خواص جوشکاری خوبی دارد. C-cast steel: حرف اول چدن; خواص B خواص مکانیکی فولاد درجه B است. کامپوزیت: چدن قابل جوش با خواص مکانیکی درجه B. این فولاد کربن معمولی معادل فولادهای 25 یا 35 کربنی است.

مهمترین و پرکاربردترین محصولات ما شامل مواردی چون لوله ها، فلنج های مختلف، شیرآلات، اتصالات، لرزه گیرهای صنعتی و محصولات بسیار دیگری است. ما نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین مطالب و محصولات را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت و مقطوع ترین قیمت، به دست شما برسانیم.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست