جدید

شیرآلات چدنی فاراب

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. شیرآلات
  6. chevron_right
  7. انواع شیرآلات چدنی
  8. chevron_right
  9. شیرآلات چدنی فاراب

شیرآلات چدنی فاراب

شیرآلات چدنی فاراب

شیرآلات چدنی یکی از مهم ترین اجزای تاسیسات ساختمانی و موتورخانه ها هستند و می توان گفت موتورخانه یکی از فضاهای مهم یک ساختمان است.

آب گرم یا سرد باید به طور صحیح و اصولی به تمام مسیرهای سرمایشی و گرمایشی خانه هدایت شود و این کار با این شیرهای با کیفیت در موتورخانه انجام می شود.

کارهای مهمی مانند خاموش و روشن کردن جریان آب، عدم برگشت جریان آب، تنظیم فشار آب بر عهده این شیرها می باشد. با پیشرفت علم و فناوری، تولید این محصول به روز شده و تولیدکنندگان داخلی با استفاده از جدیدترین روش ها، شیرآلات چدنی با کیفیت و متنوع را تولید و به بازار عرضه می کنند.

این شیرها معمولاً از نوعی چدن خاکستری به نام GG25 / GGG 40 ساخته می شوند که با حداکثر فشار 16 اتمسفر طراحی می شوند.

بیش از 30 سال پیش، فراب برای پاسخگویی به نیازهای داخلی برای کیفیت بالا، درجه صنعتی، شیرآلات آب و سیستم شیر تاسیس شد. از زمان افتتاح در سال 1986، فراب به یک تولید کننده پیشرو دریچه آب تبدیل شده است و خط تولید خود را به سه کارخانه پیشرفته و با استخدام بیش از 140 نیروی حرفه ای گسترش داده است.
فراب به عنوان یک تولید کننده بزرگ شیرآلات، همچنان با ارتقای مداوم و رعایت آخرین فناوری در ماشین‌کاری و بسته‌بندی، کیفیت بالای محصولات خود را حفظ می‌کند.
با در نظر گرفتن رضایت مشتری , فاراب برای نشان دادن خط طولانی محصولات خود و همچنین جذب بازخوردها و نیازهای مشتریان فعلی یا بالقوه , فعالانه در نمایشگاه های تجاری داخلی و بین المللی متعدد حضور داشته است .
شیرآلات آب و سیستم شیرآلات فاراب پس از گذراندن سال‌های موفق در بازار داخلی، اکنون در بسیاری از نقاط جهان موجود است و شهرت بین‌المللی به دست آورده است.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست