جدید

انواع لوله ها و اتصالات پلیکا

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله ها و اتصالات پلیکا
  8. chevron_right
  9. انواع لوله ها و اتصالات پلیکا

انواع لوله ها و اتصالات پلیکا

انواع لوله ها و اتصالات پلیکا

لوله های U-PVC (Plica) رسانای الکتریکی هستند و در برابر واکنش های الکتروشیمیایی ناشی از اسیدها، بازها و نمک ها که منجر به خوردگی در فلزات می شود، مقاوم هستند. این ویژگی در سطح داخلی و خارجی لوله پی وی سی وجود دارد. در نتیجه استفاده از لوله U-PVC در کاربردهایی که خاک مهاجم وجود دارد بسیار مقرون به صرفه است.

مقاومت شیمیایی بالا

PVC در برابر بسیاری از الکل ها، روغن ها و فرآورده های نفتی غیر معطر مقاوم است. [لوله پی وی سی – لوله پلیکا] این ماده در برابر اکثر مواد خورنده مانند اسیدهای معدنی، بازها و نمک ها نیز مقاوم است. برای کارهای معمول آبرسانی، لوله های U-PVC در برابر مواد شیمیایی موجود در خاک و آب کاملاً مقاوم هستند. مشکل مقاومت شیمیایی تنها زمانی به وجود می آید که محیط های غیرعادی وجود داشته باشد یا زمانی که از لوله ها برای انتقال مواد شیمیایی استفاده می شود.

مدول الاستیسیته و انعطاف پذیری بالا

مقاومت لوله های U-PVC (Plica) در برابر خرابی یکی از مزیت های مهم عملیاتی آنها می باشد. لوله های U-PVC تحت بار می توانند بدون شکستگی تغییر شکل دهند. مدول الاستیسیته U-PVC یکی از مزایای مهم آن برای کاربردهای فنی به ویژه در شرایطی است که حرکت یا ارتعاش خاک محتمل است (زلزله و…). مقدار بالای این کمیت پدیده دوقطبی بودن این لوله ها را به حداقل می رساند. همچنین با توجه به اینکه ضخامت لوله های فاضلاب بر اساس میزان مدول الاستیسیته رزین مورد استفاده در ساخت لوله تعیین می شود، مدول بالای U-PVC باعث کاهش ضخامت لوله و افزایش سطح مقطع لوله می شود. جریان

استحکام کششی طولانی مدت

لوله های U-PVC (Plica) به گونه ای طراحی شده اند که استحکام کششی طولانی مدت بالایی دارند. حداقل مقاومت مورد نیاز (MRS) (مورد استفاده در طراحی لوله های تحت فشار) برای لوله های U-PVC حدود دو برابر مقادیر مربوط به سایر لوله های پلاستیکی مانند پلی اتیلن است. به همین دلیل لوله‌های U-PVC نسبت به سایر لوله‌های پلاستیکی نازک‌تر هستند و در نهایت وزن کمتری دارند که این یک مزیت مهم است.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست