جدید

لوله پارس متال

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله ها و اتصالات چدنی
  8. chevron_right
  9. لوله پارس متال

لوله پارس متال

لوله پارس متال

گروه پارس متال مانیسمان نماینده کلیه لوله های داخلی شامل ساوه، سپنتا، آریاوا، مرند و یاران می باشد. گروه پارس متال تامین کننده کلیه ملزومات ساختمانی اعم از لوله های آب، گاز و شوفاژ و همچنین آماده همکاری با کلیه پروژه های عمرانی می باشد. گروه پارس متال در سال 1368 تاسیس شد و با 26 سال سابقه در زمینه ملزومات ساختمانی و تولید کلیه جعبه ها و قرقره های آتش نشانی تامین کننده می باشد.

شرکت پارس متال در سال 1343 تاسیس و در سال 1347 به بهره برداری رسید.
هدف موسسان و بنیانگذاران این شرکت ایجاد کارخانه های ذوب فلز و تبدیل آن به انواع قطعات صنعتی و لوله و اتصالات چدن بهداشتی در صنعت ریخته گری گریز از مرکز و اتصالات با ریخته گری در قالب های مخصوص می باشد و این واحد صنعتی عظیم در نیم. قرن گذشته با راه اندازی خطوط ریخته گری اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مانند خطوط دیزاماتیک و گیزاگ با تولید قطعات مختلف از جمله لوله و اتصالات بهداشتی، گلوله آسیاب صنایع سیمان، فولاد و مس، انواع قطعات خودرو و غلتک های سردخانه ای. ، انواع پوسته موتورها، انواع بوشینگ، سیلندر، قاب، درپوش قوطی تاسیسات و انواع شیرآلات صنعتی و سایر محصولات متنوع از

پیشگامان صنایع ریخته گری ایران بوده است.
تولید گلوله های نشکن ضد سایش برای اولین بار در کشور با نام پارس متال و نام پارس متال در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ثبت شده است.

شرکت پارس متال هم اکنون پس از نیم قرن فعالیت و تجربه با تولید و عرضه بیش از 25000 تن انواع محصولات ریخته گری در سال با بهره گیری از مدرن ترین و مجهزترین آزمایشگاه ها و مراکز تحقیق و توسعه مناسب و منحصر به فرد را ارائه می نماید. امکانات برای تحقیق ارائه دانش گسترده ای در زمینه شناسایی و کاربرد آلیاژهای جدید مطابق با تکنولوژی روز و به عبارتی نوآوری، فناوری و کیفیت حاصل از بیش از نیم قرن ذوب و ریخته گری تجربه و تحقیقات این واحد صنعتی است.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست