جدید

شیر آلات بر اساس آلیاژ LCC

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. شیر آلات
  4. chevron_right
  5. شیر آلات بر اساس آلیاژ
  6. chevron_right
  7. LCC
  8. chevron_right
  9. شیر آلات بر اساس آلیاژ LCC

شیر آلات بر اساس آلیاژ LCC

شیر آلات بر اساس آلیاژ LCC

کربن استیل SA352 LCC یکی از پرکاربردترین فولادهای کربنی در صنعت است. LCC که معمولاً به عنوان فولاد کم دما ریخته‌گری شده نامیده می‌شود، درجه رایج برای کاربردهای دمای معمولی برای شیرهای فولادی ریخته‌گری است. سه درجه ASTM A352/A352M برای دماهای در محدوده -50*F تا 800*F مناسب هستند (جایی که مقاومت در برابر خوردگی مهم نیست). این مشخصات، ریخته‌گری‌های فولاد کربنی برای شیرها، اتصالات، فلنج‌ها و سایر قطعات حاوی فشار برای سرویس‌دهی در دمای پایین و کیفیت مورد نیاز برای مونتاژ با سایر قطعات ریخته‌گری یا قطعات فولادی فرفورژه با جوش ذوبی را پوشش می‌دهد.

اصول کاری ما تحویل به موقع سفارش ها، ارائه محصول با قیمت های رقابتی و توافقی، در دسترس بودن برای ارائه خدمات و محصولات فوری، ایجاد یک رابطه تجاری بلندمدت و نگاه به کارفرما به عنوان یک شریک، ارائه محصول با کیفیت با مواد تایید شده و تست مبتنی بر محصول (ITP) ) در کنار بهبود مستمر، مدیران این واحد همواره برای ارائه خدمات، مذاکره و تعامل در اختیار شما هستند.

با پشتیبانی پرسنل قوی QC ما، کیفیت و قیمت محصولات ما همیشه تضمین شده است. محصولات ما قبل از بسته بندی و ارسال 100% بازرسی می شوند.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست