جدید

لوله با استاندارد ASTM P22

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. با گریدهای استاندارد ASTM
  8. chevron_right
  9. P22
  10. chevron_right
  11. لوله با استاندارد ASTM P22

لوله با استاندارد ASTM P22

لوله با استاندارد ASTM P22

خدمات و حفظ مشتری راه ما برای ایجاد اتحاد قوی با شرکت ما است. هدف ما پرورش کسب و کار تکراری است.
P22 اغلب به دلیل ترکیب شیمیایی مولیبدن لوله کروم مولی نامیده می شود. ساخت آن توسط برنامه های کاربردی خود است. همچنین مقاومت در برابر خوردگی را در برابر نرم شدن افزایش می دهد، رشد دانه را مهار می کند و فولاد کروم را کمتر مستعد شکنندگی می کند. موثرترین ماده افزودنی است که مقاومت خزشی در دمای بالا را افزایش می دهد. همچنین مقاومت در برابر خوردگی فولاد ضد زنگ را افزایش می دهد. هر فولادی با 12 درصد یا بیشتر کروم ضد زنگ در نظر گرفته می شود. P22 بخشی از ASTM A335 است. لوله باید برای خمش، فلنجینگ و عملیات شکل دهی مشابه و برای جوشکاری ذوبی مناسب باشد.

مزایای لوله های فولادی آلیاژی P22:

لوله های بدون درز فولاد آلیاژی ASME SA335. پاداش لوله‌های فولادی آلیاژی P22 به استحکام، کیفیت عملکرد، دوام نبرد خستگی و مقاومت می‌افزاید.

آزمایش لوله های فولادی آلیاژی P22:
بررسی کار شیمیایی آزمایش خواص مکانیکی ازدیاد طول، شعله ور شدن، صاف شدن، سختی سیم پیچ، بررسی ضربه، بررسی سطح و طول، بررسی عدم تخریب، بررسی هیدرواستاتیک.
بسته بندی لوله های فولادی آلیاژی P22:
لوله بدون درز فولاد آلیاژی P22 را می توان برهنه یا پوشیده و با انتهای درپوش مبله کرد. لوله های شاد به 3 اینچ OD در بسته های کامل خواهند بود. بسته بندی برهنه / پرکننده جعبه محافظ چوبی در دو طرف لوله ها و به طور مناسب برای تحویل دریا یا طبق درخواست محافظت می شود. برای جلوگیری از زنگ زدگی از طریق حمل و نقل دریایی، بسته های لوله بدون درز فولاد آلیاژی P22 را می توان با ورق های پلی پروپیلن پیچیده و با نوارهای فولادی مسطح محافظت کرد. بیش از 3 اینچ نیروی OD آزاد عرضه شود.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست