جدید

لوله برند Interpipe

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. بر اساس برند
  8. chevron_right
  9. Interpipe
  10. chevron_right
  11. لوله برند Interpipe

INTERPIPE — تولید کننده لوله های فولادی جهانی

لوله برند Interpipe

اینترپایپ یک تولید کننده جهانی لوله های فولادی برای تمام زمینه های اصلی کاربرد – اکتشاف و حمل و نقل نفت و گاز، تولید برق، استفاده مکانیکی و سازه ای است.

ما محصولات لوله را به بیش از 80 کشور جهان از طریق شبکه ای از دفاتر فروش در اوکراین، روسیه، قزاقستان، اروپا، ایالات متحده آمریکا و حوزه خلیج فارس عرضه می کنیم.

INTERPIPE ME FZE
Interpipe از طریق دفتر تجاری خود – Interpipe ME Fze در منطقه MENA کار می کند. از سال 2007 در دبی واقع شده است.
Interpipe ME Fze دسترسی خوبی به بازارهای کلیدی از جمله امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، ترکیه، مصر، نیجریه و سایر کشورهای منطقه GCC دارد.

پاراکس به عنوان یک تاجر فعال جهانی لوله های فولادی، ما خوشحالیم که مجموعه ای از لوله های فولادی مختلف را به شما ارائه دهیم. صرف نظر از اینکه شامل لوله های فولادی بدون درز یا جوشی، پروفیل های توخالی، لوله های فولادی گرد یا مربع است، طیف محصولات ما همیشه مجموعه کاملی از اندازه ها، ضخامت دیواره ها و کیفیت های مختلف را به شما ارائه می دهد. ما برای سال های متمادی ثابت کرده ایم که یک شریک قابل اعتماد قوی در صنعت هستیم. شما نباید در آزمایش سرعت و انعطاف پذیری ما تردید نکنید. لوله ها کسب و کار ما هستند. و این علاوه بر این همیشه در کیفیتی به طور مداوم برتر است.

ما در مورد لوله‌های خود، منحصراً با تولیدکنندگانی همکاری می‌کنیم که الزامات ما را از نظر استانداردها، گواهینامه‌ها و همچنین خواسته‌های کیفیت بالای ما برآورده می‌کنند. این همان چیزی است که در اصل اینترپایپ را در موقعیتی قرار می‌دهد که لوله‌های با کیفیت برتر و علاوه بر آن را به شما ارائه دهد. همچنین در زمان های تحویل منحصر به فرد.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست