جدید

لوله برند Metal Steel Roman

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. بر اساس برند
  8. chevron_right
  9. Metal Steel Roman
  10. chevron_right
  11. لوله برند Metal Steel Roman

لوله برند Metal Steel Roman

 لوله برند Metal Steel Roman

میتال استیل رومن، واقع در رومن (منطقه Nord-Est، شهرستان Neamt)، انواع لوله های کربن بدون درز و فولاد کم آلیاژ – از جمله لوله های پوششی، لوله و لوله های خطی را تولید می کند. محصولات این شرکت در صنایع نفت و گاز، سوخت های فسیلی و انرژی هسته ای، مهندسی ماشین آلات و مهندسی عمران استفاده می شود. این شرکت که در سال 1957 تاسیس شد، توسط گروه فولاد میتال در دسامبر 2003 خریداری شد. ظرفیت سالانه آن 500000 تن است و حدود 3100 کارمند دارد.

پاراکس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در میان فروشندگان حرفه‌ای فلنج، لوله و لوله در سراسر کشور شناخته شده است.

پاراکس محصولات با کیفیت بالا و خدمات قابل اعتماد را ارائه می دهد که متضمن تعهد شرکت ما برای تلاش برای برتری است. هدف شرکت ما این است که صادرکننده و تامین کننده قابل اعتماد محصولاتی باشیم که به بالاترین سطح پیچیدگی و کیفیت فنی برای بازارهای جهانی و داخلی می رسند.

ما متخصص در تامین استاندارد و سفارشی فولاد بدون درز، لوله‌های فولادی آلیاژی، لوله‌ها و فلنج‌ها هستیم که کاملاً مطابق با مشخصات شما سفارشی شده‌اند: صرف‌نظر از ابعاد، طول، ضخامت، پیچیدگی، عملیات سطح، مشخصات مواد یا تکمیل.

ما سخت تلاش می کنیم تا به عنوان رهبر قدم برداریم و اقداماتی را انجام دهیم تا به عنوان پیشگام فناوری و راه حل های نوآورانه کار کنیم تا زمانی که پاراکس به یک مبتکر جهانی در هر بخش از صنعت تبدیل شود. ما در رفع و رسیدگی به نیازهای مشتری پیشتاز خواهیم بود و مطابق انتظارات مشتری به کار خود ادامه خواهیم داد.

در پاراکس، ما تلاش می کنیم تا شرکای مورد اعتماد شما باشیم و بهترین راه حل ها را برای فولاد بدون درز، لوله های فولادی آلیاژی و محصولات لوله ای شما برای یاتاقان، خودرو، معدن، مهندسی عمومی، انرژی و با ارزش بالا ارائه دهیم.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست