جدید

لوله نیک بسپار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله و اتصالات پوش فیت
  8. chevron_right
  9. لوله نیک بسپار

لوله نیک بسپار

لوله نیک بسپار

گروه تولیدی نیک بسپار در سال 1380 شروع به کار کرد و در کمترین زمان با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات آلمانی و ایتالیایی موفق به تولید لوله پلی پروپیلن فاضلاب و اتصالات سیستم پوش فیت گردید.

اتصالات و اتصالات لوله

روکش از مواد پلاستیکی مرغوب و پلی پروپیلن ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و ناملایمات فیزیکی ساختمان دارد. این مصالح در برابر آتش سوزی و ضربه های شدید ساختمان ناشی از زلزله و فرونشست تدریجی واکنش نشان داده و مقاومت خوبی دارند. . رنگ خاص لوله و اتصالات فیتنیک بسپار نارنجی می باشد. یکی از ویژگی های لوله های دولایه این است که لایه داخلی آن سفید و لایه بیرونی آن نارنجی است و در برابر شکستگی و تغییر شکل مقاومت بیشتری دارد.

لوله های پنج لایه و اتصالات لوله پنج لایه
لوله پنج لایه نسل جدیدی از لوله ها است که از ترکیب لوله های فلزی و پلیمری ساخته شده است. به همین دلیل از لوله های ادرارآور پنج لایه صنعت تاسیسات و ساختمان استفاده شد.

شرکت نیک بسپار یزد لوله پنج لایه خود را با نام پایا بسپار مطابق با استاندارد ASTM F1335 و همچنین بر اساس مبحث 14 و 16 مقررات ملی ساختمان جهت مصارف تا دمای 95 درجه سانتی گراد، فشار 10 بار و زندگی طولانی.
در ساختار این لوله ها 5 لایه قابل تشخیص است. لایه داخلی و لایه بیرونی از پلیمر پیشرفته PEX و قسمت میانی یا اسکلت لوله های پنج لایه از آلومینیوم ساخته شده است. بین لایه داخلی و خارجی PEX و لایه آلومینیومی از دو لایه چسب مخصوص برای ترکیب فلز آلومینیوم و پلیمر PEX استفاده شده است. لوله پنج لایه نیک بسپار در یزد دارای 10 سال گارانتی بیمه ای می باشد.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست