جدید

شیر آلات Kitz (ژاپن)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. شیرآلات
  6. chevron_right
  7. انواع شیرآلات برنجی در مدلهای مختلف با برندهای
  8. chevron_right
  9. Kitz(ژاپن)
  10. chevron_right
  11. شیر آلات Kitz (ژاپن)

شیر آلات کیتز (ژاپن)

شیر آلات کیتز (ژاپن)

برای کمک به رفاه جهانی. KITZ با ارائه اصالت و کیفیت در همه محصولات و خدمات، به طور مداوم ارزش سازمانی خود را غنی می کند. KITZ با استفاده از این فلسفه شرکتی برای هدایت فعالیت های تجاری خود به افزایش ارزش شرکتی خود اختصاص دارد.

توشیو کیتازاوا کارخانه کیتازاوا (شرکت KITZ فعلی) را در سال 1951 در زمانی که ژاپن در حال تغییر از پیامدهای آشفته پس از جنگ به دوران نزدیک شدن به رشد بالا بود، تأسیس کرد. این شرکت جدید با دفتر مرکزی خود در توکیو و کارخانه ای در ناگاساکا، استان یاماناشی در ژاپن، شروع به تولید شیرآلات برنزی کرد.

گروه KITZ دارای سه بخش تجاری است: تجارت تولید شیرهای هسته ای، تجارت تولید میله برنجی و غیره.

گروه کیتز دریچه‌ها، اتصالات، دستگاه‌های تصفیه آب و فیلترهای صنعتی را تولید و به فروش می‌رساند که همگی دستگاه‌هایی هستند که برای کنترل سیالات استفاده می‌شوند.

KITZ مجموعه وسیعی از شیرها را از نظر مواد و طرح عرضه می کند. شیرآلات به طور گسترده در کاربردهایی که با زندگی روزمره ما مرتبط هستند، مانند تاسیسات ساختمانی، سیستم های آب و فاضلاب و شبکه های توزیع گاز طبیعی استفاده می شود. فرآیندهای تولید در صنایع مختلف از نیمه هادی ها گرفته تا پالایش نفت و پتروشیمی ها نیز به شیرهای KITZ متکی هستند.

علاوه بر این، گروه KITZ دارای یک شبکه تولید بزرگ در خارج از کشور است. با تولید محصولات در بهترین مکان برای هر نیاز، شرکت‌های گروه می‌توانند محصولاتی را با قیمت‌ها، زمان‌بندی تحویل و خدماتی عرضه کنند که انتظارات مشتریان را برآورده کند.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست