جدید

شیرآلات چدنی میراب

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. شیرآلات
  6. chevron_right
  7. انواع شیرآلات چدنی
  8. chevron_right
  9. شیرآلات چدنی میراب

شیرآلات چدنی میراب

شیرآلات چدنی میراب

کاربرد شیرهای چدنی به عنوان شیرهای نازل چدنی در اندازه ها و فشارهای مختلف طراحی و تولید می شوند که بر اساس نیاز و کارایی قابل استفاده می باشد.

استفاده از شیرآلات چدنی بسیار متنوع است و در صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی، پروژه های آبرسانی، آب و فاضلاب، سیستم های موتورخانه، تاسیسات ساختمانی، نیروگاه ها و کارخانه ها کاربرد دارد.

استفاده از این شیرها در فضاهایی که مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی حائز اهمیت است به دلیل وجود آلیاژ چدن که دارای 95 درصد آهن، کربن و سیلیکون است.

وجود آلیاژ چدن باعث استحکام شیرها در برابر سایش، ضربه و اکسیداسیون می شود و استفاده از این شیرها و پرفروش بودن این محصولات را توجیه می کند.

یکی دیگر از کاربردهای این شیرآلات به دلیل صدای کم است که یکی از دلایل انتخاب آن در بسیاری از ساختمان ها و مجتمع های مسکونی می باشد.

یکی از مهمترین مزایای این شیرآلات قیمت مناسب و مقرون به صرفه است که آن را به یکی از پرطرفدارترین انواع شیرآلات تبدیل کرده است.

امروزه میراب نزدیک به چهار دهه تجربه در صنعت شیرسازی دارد و گواهینامه های بین المللی شامل گواهی کیفیت محصول از شرکت بریتانیایی Lloyd Register و DVGW آلمان (در حال توسعه) و همچنین گواهینامه های IMS شامل 2015: OHSAS 18001: 2007، ISO را دریافت کرده است. 9001 و 2015: ISO 14001 از شرکت آلمانی TÜVNORD، اطمینان بیشتری را برای مشتریان خود فراهم می کند. صادرات قابل توجهی از محصولات خود به کشورهای آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی دارد و سهم صادراتی حدود 20 تا 50 درصد از تولید سالانه خود را به دست می آورد.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست