جدید

شیرآلات چدنی وگ ایران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. شیرآلات
  6. chevron_right
  7. انواع شیرآلات چدنی
  8. chevron_right
  9. شیرآلات چدنی وگ ایران

شیرآلات چدنی وگ ایران

شیرآلات چدنی وگ ایران

شرکت وگ ایران (بی همتا) در سال 1368 توسط مرحوم سید ابوالقاسم (علاء) میرکاظم تأسیس شد و موفق به اخذ پروانه بهره برداری به شماره 35193 از وزارت صنایع و معادن گردید. عمده فعالیت های این شرکت تولید انواع شیرآلات صنعتی و فلنج های فولادی می باشد که در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب برای بخار و مایعات استفاده می شود. این کارخانه که در زمینی به مساحت 30000 متر مربع ساخته شده است با استفاده از تجهیزات پیشرفته و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با تلاش مهندسین و مدیران مجرب محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

صنایع شیرآلات چدنی وگ ایران یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع شیرآلات صنعتی در ایران می باشد که محصولات خود را مطابق با استانداردهای جهانی و در بالاترین سطح کیفی عرضه می کند و از شهرت بسیار بالایی در بین فعالان صنعت لوله برخوردار است. قطع کننده مدار، تخلیه هوا، شیرهای فشار شکن، شیر آتش نشانی، شیرهای پروانه ای، گیربکس و … از جمله محصولات این مرکز می باشد که در انواع مختلف با سایزهای مختلف تولید و عرضه می شود و به راحتی می توان برای تمامی خانه ها و خانه ها استفاده کرد.

تاسیسات صنعتی از انواع شیرآلات چدنی ایران استفاده می کردند. مقاومت بسیار بالا در برابر بارهای مکانیکی، تنش های محیطی، رطوبت و همچنین چکش خواری بسیار بالا را می توان از مهمترین ویژگی های این محصولات و یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت و فروش شیرآلات چدنی Vogue ایران دانست.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست