جدید

انواع لوله ها و اتصالات پنج لایه

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله ها و اتصالات پنج لایه
  8. chevron_right
  9. انواع لوله ها و اتصالات پنج لایه

انواع لوله ها و اتصالات پنج لایه

انواع لوله ها و اتصالات پنج لایه

لوله های یکپارچه یا لوله های پنج لایه به دلیل مزایای زیادی مانند انعطاف پذیری، تحمل حرارت بالا و ضریب انبساط خطی پایین، کاربردهای زیادی در سیستم های لوله کشی بهداشتی آب سرد و گرم، شبکه های تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش، سیستم های گرمایش از کف و غیره دارند. بر.
این نوع لوله ها از پلیمر دو لایه، دو لایه چسب و یک لایه آلومینیوم تشکیل شده است. لایه بیرونی و لایه داخلی از پلیمر بر پایه پلی اتیلن ساخته شده است که با دو لایه چسب به لایه میانی که از ورق آلومینیوم ساخته شده است متصل می شود.

در ساخت لوله های پنج لایه گروه صنعتی که با نام تجاری یزد پایپ شناخته می شود، از بهترین مواد اولیه و فرآیندهای ساخت برای ارائه محصولاتی با بالاترین استانداردهای بهداشتی و فنی استفاده می شود.

این محصول یکی از مهم ترین موارد کاربردی در سیستم های مدرن صنایع ساختمان، تهویه مطبوع و سیستم های آب سرد و گرم می باشد. در سازه مربوطه از لوله و اتصالات 5 لایه استفاده شده است. این فایل های 5 لایه در دو نوع PERT و PEX تولید می شوند که شامل دو لایه پلی اتیلن مخصوص (PERT یا PEX) به همراه یک لایه آلومینیومی (Al) در وسط و دو لایه خمیری مخصوص که لایه بیرونی را به وسط وصل می کند. داخلی ها علاوه بر این، هسته از برنج با روکش کروم ساخته شده است.
لوله های 5 لایه به دلیل ویژگی های ساختاری مانند انتقال سیالات اسیدی و پایه، مقاومت در برابر خوردگی و فشار زیاد، احتمال کم انسداد لوله به دلیل نرم بودن سطح داخلی، عایق بودن دمای بالا و سایر ویژگی های ساختاری، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در سیستم های مختلف از جمله تاسیسات سرمایشی، گرمایشی و HVAC، سیستم های گرمایش زمینی، انتقال آب در رایزرها و کلیه سیستم های بهداشتی آب سرد و گرم.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست