جدید

لوله و اتصالات سپنتا

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله های سیاره درزدار، مانیسمان و گالوانیزه
  8. chevron_right
  9. لوله و اتصالات سپنتا

لوله سپنتا

لوله سپنتا

گروه سپنتا به عنوان یکی از تامین کنندگان و همچنین تولیدکنندگان ملی در صنعت لوله و پروفیل فولادی کشور، پس از 60 سال فعالیت مستمر، همواره پیشتاز صنعت کشور بوده و با وجود تحریم های سخت بین المللی به تولید محصولات ملی خود ادامه می دهد. ، لحظه ای از تلاش مستمر خود دریغ نکرده و برای این مهم از موانع و مشکلات عدیده عبور کرده و با اهداف قوی ملی به پیشروی خود ادامه خواهد داد.

در سال های اخیر صنعت لوله و پروفیل فولادی مانند سایر صنایع فلزی بیشترین مقاومت را تحت فشارهای جهانی و افزایش قیمت فلزات از جمله آهن و فولاد از خود نشان داده است. اما در این راه همیشه با تدبیر و درایت مدیران داخلی از سد بسیاری از مشکلات عبور می کند و برای رسیدن به اهداف تولیدی و علمی لحظه ای تسلیم نمی شود.

شرکت لوله و پروفیل سپنتا در سال 1339 به عنوان اولین تولید کننده لوله و پروفیل در کشور در جاده قدیم کرج، کیلومتر 9 خیابان شهید باقری و همچنین در اهواز، کیلومتر 5 جاده خرمشهر اهواز تأسیس و در سال 1340 به بهره برداری رسید. پس از پیروزی انقلاب، شرکت صنعتی سپنتا با توسعه خطوط تولید خود در کارخانه تهران و راه اندازی خط تولید خط لوله کشش و ورق گالوانیزه در کارخانه اهواز با سالانه توانسته است به عنوان بزرگترین واحد تولیدی در این صنعت مطرح شود. ظرفیت تولید 300000 تن پروفیل.

مدیرعامل فعلی این شرکت تولیدی آقای سید عبدالرسول عدنانی است. در اوایل دهه 80 شرکت صنعتی سپنتا به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری و صنعتی زمینه فعالیت خود را تغییر داد و کارخانه های تهران و اهواز به عنوان دو واحد تولیدی مستقل با شرکت سهامی خاص به کار خود ادامه دادند.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست