جدید

شیر آلات بر اساس آلیاژ 304

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. شیر آلات
  4. chevron_right
  5. شیر آلات بر اساس آلیاژ
  6. chevron_right
  7. 304
  8. chevron_right
  9. شیر آلات بر اساس آلیاژ 304

شیر آلات بر اساس آلیاژ 304

 شیر آلات بر اساس آلیاژ 304

فولادهای زنگ نزن آلیاژهای 304 (S30400) و 304L (S30403) انواعی از آلیاژ آستنیتی 18 درصد کروم – 8 درصد نیکل، آشناترین و پرکاربردترین آلیاژ در خانواده فولاد ضد زنگ هستند.

استحکام بالا، مقاومت در برابر خوردگی عالی و به حداقل رساندن محتوای کربن، فولادهای زنگ نزن آلیاژی 304 و 304L را برای کاربردهایی که جوشکاری مورد نیاز است مفید می‌سازد. موارد استفاده شامل قالب‌گیری‌های معماری و تزئینات، اجزای جوش‌شده تجهیزات پردازش مواد شیمیایی، نساجی، کاغذ، داروسازی و صنایع شیمیایی است.

از دیگر مزایای آن می توان به مقاومت در برابر اکسیداسیون، شکل پذیری عالی، سهولت ساخت و تمیز کردن، نسبت استحکام به وزن عالی و چقرمگی خوب در دماهای برودتی اشاره کرد.

برای محیط های به شدت خورنده، محتوای کمتر نوع 304L به دلیل ایمنی بیشتر در برابر خوردگی بین دانه ای ترجیح داده می شود.

آنچه در مورد ما به عنوان یک فروشنده منحصر به فرد است این است که ما لوله های بدون درز و جوش داده شده را در طیف گسترده ای از آلیاژهای فولاد ضد زنگ، نیکل، تیتانیوم و زیرکونیوم داریم. این به مشتریان ما انعطاف پذیری محصول عالی را با انتخاب بین طول های مستقیم یا سیم پیچ ها می دهد. هر برنامه ای که در ذهن دارید، ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا انتظارات شما را برآورده کنیم و از آن فراتر برویم.

به همین دلیل است که مشتریان در سرتاسر کشور برای لوله‌های باکیفیت که بدون خرابی کار می‌کنند به ما مراجعه می‌کنند.

ما شیرهایی از مواد مختلف ارائه می دهیم که می تواند نیازهای شما را در مناسبت های مختلف برآورده کند. بیا همین الان شیرآلاتت را بگیر!

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست