جدید

دبی و سرعت سنج

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. تیوپ، اتصالات و ابزار دقیق
  6. chevron_right
  7. تیوپ اتصالات و ابزار دقیق، بر اساس نوع
  8. chevron_right
  9. دبی و سرعت سنج

دبی و سرعت سنج

فناوری که بر اساس اصل داپلر آکوستیک برای اندازه‌گیری سرعت‌های دقیق، پروفیل‌های سرعت، عمق‌سنجی و محاسبات جریان، با دقت بالا و حذف اجزای مکانیکی، کاهش خطاهای محاسباتی، زمان میدان و پردازش اطلاعات عمل می‌کند. نرم افزار آن اجازه می دهد تا خطاهای عملیات را در حین نظارت میدانی شناسایی کند، اطلاعات قابل اعتمادتری را در پایان فعالیت ارائه دهد، و بدون نیاز به تجزیه و تحلیل اضافی در دفتر، اطلاعات را فوراً در اختیار داشته باشد.

طیف گسترده ای از مراجع برای نصب های مختلف، محدوده های مختلف عمق یا اندازه کانال، با امکان نصب در سیستم های شناور، نصب های جانبی یا در پایین وجود دارد. برای کاربردهای آزمایشگاهی مدل‌سازی هیدرولیک، منابع طبیعی، مخازن، دریاچه‌ها، منابع اقیانوس‌شناسی و غیره.

وجه تمایز این نوع سرعت سنج ها این است که می توان از آنها برای اندازه گیری دقیق سرعت جریان استفاده کرد زیرا سرعت سنج های اولتراسونیک سرعت جریان را بدون تماس با جریان اندازه گیری می کنند که باعث افت فشار نمی شود. به طور کلی، مزایای سیستم های اندازه گیری اولتراسونیک شامل سبکی و حجم کم، تنوع حسگر، دقت بالا در اندازه گیری، عملکرد آسان، هزینه نگهداری کم و اندازه گیری افت فشار کم است.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست