جدید

لوله برند Tenaris

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. بر اساس برند
  8. chevron_right
  9. Tenaris
  10. chevron_right
  11. لوله برند Tenaris

لوله برند Tenaris

لوله برند Tenaris

تناریس تولید کننده پیشرو لوله و خدمات مرتبط برای صنعت انرژی در جهان و سایر کاربردهای صنعتی است. سیستم تولید آن شامل فولادسازی، نورد و شکل دهی لوله، عملیات حرارتی، رزوه کاری و تکمیل در 16 کشور می باشد. همچنین دارای یک شبکه تحقیق و توسعه است که بر افزایش سبد محصولات خود و بهبود فرآیندهای تولید متمرکز شده است. تیم تناریس، مستقر در بیش از 30 کشور در سراسر جهان، با اشتیاق به برتری در هر کاری که انجام می دهند متحد شده اند.

تناریس تولید کننده پیشرو لوله و خدمات مرتبط برای صنعت انرژی در جهان و برخی کاربردهای صنعتی دیگر است. سیستم تولید تناریس فولادسازی، نورد و شکل دهی لوله، عملیات حرارتی، رزوه کاری و تکمیل را در 16 کشور ادغام می کند. همچنین یک شبکه تحقیق و توسعه دادند که بر افزایش سبد محصولات خود و بهبود فرآیندهای تولید متمرکز شده است.

ما در پاراکس معتقدیم که محصولات را با بالاترین کیفیت، به همه مشتریان خود با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می کنیم. ما در تلاش هستیم تا بزرگترین تامین کننده بهترین مواد با کیفیت باشیم. ما برای دستیابی به این هدف با مشارکت دادن مشتریان خود در فرآیند اولیه طراحی و توسعه تلاش می کنیم.
ما با نظارت منظم بر رضایت مشتری و کمک به رفع نگرانی های مشتری، بر ایجاد یک رابطه طولانی مدت با همه مشتریان خود تمرکز می کنیم.
ما در آرزوی تبدیل شدن به معتبرترین برند در کل صنعت هستیم و با تمرکز بر بهبود مستمر کارایی خود، با به حداکثر رساندن بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها، در راستای این هدف کار می‌کنیم و همه اینها با تجزیه و تحلیل داده‌های گذشته ما برای تضمین رشد بهتر در آینده انجام می‌شود.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست