جدید

لوله برند Sumitomo

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. صنعتی
  4. chevron_right
  5. لوله های کربن استیل (CS) و استنلس استیل (SS)
  6. chevron_right
  7. بر اساس برند
  8. chevron_right
  9. Sumitomo
  10. chevron_right
  11. لوله برند Sumitomo

لوله برند Sumitomo

لوله برند Sumitomo

منشاء فلسفه سومیتومو را می توان در «احکام بنیانگذار» یافت، که ماساتومو سومیتومو، بنیانگذار خانواده سومیتومو، آن را نوشت و از خود به جای گذاشت تا توضیح دهد که یک تاجر چگونه باید تجارت کند. در روزهای اولیه، سومیتومو از تجارت مس و سایر کالاها رونق گرفت.

تاریخچه سومیتومو به ماساتومو سومیتومو (1585 – 1652) برمی گردد که در قرن هفدهم یک فروشگاه کتاب و دارو در کیوتو افتتاح کرد. ماساتومو آموزه های خود را در قالب «احکام بنیانگذار» ترک کرد، که در آن به طور مختصر نکات مربوط به انجام تجارت را توضیح می دهد. دستورات او هنوز به عنوان پایه و اساس “فلسفه تجاری سومیتومو” عمل می کند.

ما در پاراکس محصولاتی را ارائه می دهیم که مطابق با استانداردهای لازم، چه ملی و چه بین المللی باشد. ما با تهیه مواد از منابع مورد اعتماد خود که مواد خام با کیفیت عالی را تضمین می کند، به این امر دست می یابیم. کیفیت برای پاراکس بسیار مهم است و بنابراین ما یک سیستم تضمین کیفیت راه‌اندازی کرده‌ایم که ما را از انجام هرگونه اشتباه محافظت می‌کند. همه پیشنهادات ما از لحاظ ابعادی دقیق هستند و هنجارها و پادمان های سختگیرانه ما به ما کمک می کنند تا از انتظارات مشتریان فعلی خود فراتر برویم.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست