جدید

فلنج برند MSA

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. فلنج ها و واشرها
  4. chevron_right
  5. فلنج ها بر اساس برند
  6. chevron_right
  7. MSA
  8. chevron_right
  9. فلنج برند MSA

برند MSA

فلنج برند MSA

بخش ریخته گری گروه متالورژی شرکت ماشین سازی اراک با استفاده از کوره های قوس الکتریکی LF، VODC (تبدیل کربن زدایی اکسیژن خلاء)، یکی از پیشرفته ترین روش های پالایش فولاد، قابلیت تولید فولاد کربن، کم آلیاژ و پر آلیاژ را دارد. فولاد و فولادهای مخصوص مانند فولادهای ضد زنگ و نسوز با کیفیت بالا و خواص زیر:
– خلوص بالا
– محتوای هیدروژن کمتر از 2.5 ppm
– نیتروژن کمتر از 50 ppm
– گوگرد کمتر از 0.007٪
– کربن کمتر از 0.03٪
– مقاومت در برابر خوردگی بالا
– توانایی جوش بالا
– بهبود خواص ماشینکاری
– بهبود خواص مکانیکی

فلنج

گروه تولیدی متالورژی MSA با بهره گیری از خدمات درجه یک تجهیزات آهنگری از قبیل چکش هیدرولیک، پرس، ماشین آلات نورد حلقه و تاسیسات تحقیقاتی و آزمایشگاهی یکی از بزرگترین تولید کنندگان فلنج فشار قوی مورد استفاده در صنایع نفت و گاز و فلنج آب کم فشار مطابق آخرین استانداردهای شناخته شده جهانی
همچنین این گروه که دارای تجهیزات پیشرفته در کارگاه های ذوب/ساخت فولاد از جمله مبدل فیلتراسیون مذاب خلاء می باشد می تواند انواع فولادهای کربنی، ضد زنگ، آلیاژی با استحکام و مقاومت بالا در برابر خوردگی را در محیط های ترش حاوی H2S در شرایط و نیازهای مختلف بر اساس تولید کند. استاندارد NACE MR0175/IS015156 (HIC, SSCC-resistant) برای تولید فلنج با روش فورج.
علاوه بر این، فلنج های تولید شده در گروه تولید متالورژی تحت فرآیندهای عملیات حرارتی مختلف مانند نرمالیزاسیون، بازپخت، کوئنچ و تمپر قرار می گیرند تا خواص مکانیکی استانداردهای مورد نظر را برآورده کنند.

گروه تولیدی متالورژی MSA اولین تولید کننده گلوله های سنگ زنی فولاد با بهره مندی از تجهیزات انحصاری خود در زمینه فولادسازی، آهنگری و نورد، فعالانه در زمینه تولید توپ های آسیاب فولادی مورد استفاده در معادن مس، سنگ آهن، سیمان، زغال سنگ، فسفات و طلا فعالیت دارد. /صنایع و سازه های هوانوردی و غیره طبق آخرین استانداردهای شناخته شده بین المللی تا 100 میلی متر. در دیا با استفاده از نورد و از 100 میلی متر. تا 300 میلی متر دیا با استفاده از فورج قالب
مشخصات توپ های آهنگری:
-مقاومت در برابر ضربه و اصطکاک بالا
-سختی سطحی و حجمی مناسب و بدون تغییر
-ساختار مارتنزیتی ظریف
-کاملا گرد با تلورانس های مناسب

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست