جدید

انواع لوله و اتصالات پوش فیت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساختمانی
  4. chevron_right
  5. لوله و اتصالات
  6. chevron_right
  7. انواع لوله و اتصالات پوش فیت
  8. chevron_right
  9. انواع لوله و اتصالات پوش فیت

انواع لوله و اتصالات پوش فیت

انواع لوله و اتصالات پوش فیت

پوش فیت یک سیستم فاضلاب متشکل از لوله ها و اتصالات است که از نظر کیفیت مواد و مواد اولیه، طراحی، ساخت، نصب و اجرا بر سایر لوله ها و اتصالات فاضلاب موجود اعم از پلیمری یا آلیاژی کاملا برتری دارد.
در این سیستم فاضلاب به دلیل وجود پریز در لوله ها و اتصالات، نیازی به استفاده از چسب و جوش نیست و از طرفی به دلیل نوع مواد اولیه و فرآیند خاص تولید، سایر انواع لوله و اتصالات بدون شکنندگی و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار خارجی دارد.

پوش فیت چیست ؟

push fit پوش فیت سیستم جدید فاضلاب ساختمانی است که فاقد محدودیت های اجرائی و کاربردی سیستم های قبلی بوده و در عین حال دارای امتیازات جدیدی است که برای اولین بار یک شرکت انگلیسی موفق گردید چنین سیستمی را طراحی و تولید نماید .

مزیت لوله و اتصالات پوش فیت

مزیت این نوع لوله و اتصالات سهولت نصب و لوله کشی است، در این لوله ها برخلاف لوله های پلیکا نیاز به گرم کردن لوله و چسب برای اتصالات وجود ندارد و مانند لوله های پلی اتیلن نیاز به جوشکاری نیز ندارد.

یک مزیت دیگر این نوع لوله و اتصالات این است که سوکت های سر لوله و اتصالات پوش فیت به صورت فابریک روی لوله ها وجود دارد در صورتی که در لوله های پلیکا برای ایجاد سرهای نر و مادگی از گرما و آتش استفاد می شود.

جهت استعلام قیمت با شماره 02191326597 تماس بگیرید.

پربازدید

فهرست